Kdy je nejlepší cvičit?

Někteří lidé přísahají na ranní relaci potu, zatímco jiní dávají přednost později během dne pomoci zmírnit stres z celého dne. Naše chovatelské potřeby dopřejí vaším mazlíčkům nejvyšší péči. Pravdou je, že jakékoliv cvičení je lepší než vůbec žádné! Aby však bylo možné získat co nejlepší výsledky z vašeho tréninku, to všechno se scvrkává, co vaše zdraví cíle jsou: Je to ztráta hmotnosti, zlepšit výkon, nebo zvládat stres? Chcete-li pomoci ukončit diskusi, jsem se zaokrouhluje na obou stranách argumentu. Lákadel dopoledního Konzistence Studie ukázaly, že lidé, kteří vykonávají v dopoledních hodinách jsou více v souladu s ohledem na vytvoření pravidelného cvičení zvyk, a když se rovněž domnívají, že je to hotovo a oprášil předtím, než všechno ve svůj den (večerní plány, dojíždění, pozdní noci v kanceláři, rodina rozptylování) má prioritu, to dává smysl. Únava z dlouhého dne může také vést k vynecháním večerní tréninky. Produktivita Další výhodou tažení sám z postele je, že energie, kterou vytvoříte tím, že vykonává udrží vás po celý den a může dokonce zlepšit koncentraci a duševní bdělost pro back-to-back setkání. Toto je částečně kvůli zvýšení průtoku krve. Více krve znamená více energie a kyslíku, což činí náš mozek ostřejší.