Velký problem při cvičení tzv. plakingu

Investiční zlato vám pomůže zhodnotit váš majetek.
Existují plankers všude kam se podívám na můj místní tělocvičně. Ať už jdu kolem třídy boxu, venkovní fitness skupině, nebo PT rafinovaně, když se drží stopky s úsměvem, zdá se, že bednění je nová krize. Bylo nám řečeno, že jeho skvělé pro jádrem a dolní části zad, ale je to opravdu a to děláte správně? Čas, který pojme prkně se používá jako obecný deskriptor vaší aktuální úrovně zdatnosti. Jako pásu, který můžete přidat značkami, váš čas prkenné začíná být velmi respektoval číslo ve fitness světě, že někteří kladou velký důraz na. To je také věřil mnoho být konečný střední část sochař, cílení rectus abdominous, vnitřní a vnější šikmé, příčné břišní svaly a ostatní hip stabilizátory. Je to předzvěst nesčetné množství různých push-up variace, které jsou tam taky. Jeden odborník, aby se k němu vyjádřit v poslední době je Roger Kerry, profesor fyzioterapeut a spolupracovník na fakultě medicíny a zdravotních věd na University of Nottingham. „Každý je zaměřen na zacílení jejich jádro a je vnímán jako nejlepší způsob, jak to udělat, ale jako cvičení v sobě má i některé méně přitažlivý problémy,“ říká. Když přijde na prknu, věří, že „Dělají to, ale opravdu nevím proč. Teoreticky existuje mnoho různých rozměrů fitness zapojených do cvičení – svalovou vytrvalost, sílu, svalovou kontrolou – ale ve skutečnosti to dělá žádný z nich velmi dobře „. Kerry říká, že některé z negativů účinků pochází z časových problémy, které přicházejí s bedněním, kde začátečníci jít z ničeho až několik minut v hodnotě bednění v týdnu, který se vzpírá veškeré principy cvičení progrese. „Nikdy byste běžet míli jeden den, dvě míle další a sedm mil po týdnu,“ říká. „Je zcela absurdní, že všechno smysl je vyhozen z okna, pokud jde o toto cvičení.“